Trött.

Heey the bloggen.
Ska sleep. *_*. Vill ba säga att jag e sjukt stolt över er! När jag kollade på statestiken här om dagen så såg jag att jag vi hade fått 3000 unika besökare. OOch så hade vi 5480 sidvisningar. NI E SÅ GRYMMSING! Men alltså jag är kär. Jag e kär i en kille som e tre år yngre en mig. Och han e typ rappare hans videokanal heter MattyBRapps. HAN E AWSOOOOOOOOOOME!!!!!!!!!!!! Men i da har ja vart på träning. Sen så har jag oxå vart på kalas det vaf as kul! Det var boy party så ja o felice var dom enda tjejerna. Men det var snajsigt ändå:P Men nu ska jag sova. Har ett föredrag i mon så måste upp tidigt å öva. Men ni för hare AWSOOOOOOOOOOME!!!!!!!!!!!! Jag har agro tror jag men hare gött
Puss

//ester

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gillar också MattyBRapps! Han e också AWSOOOOOOOOME!!!!!! Men jag vill gärna träffa er!

2012-05-07 @ 20:15:26
URL: http://linneasalladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0